Købsvilkår

1. Købsoplysninger

Når du bestiller, opnås en aftale om køb, når du vælger at bekræfte dit køb ved kassen. En automatisk ordrebekræftelse sendes derefter til din registrerede emailadresse. Bestilte produkter forbliver IMAS 'ejendom, indtil de er fuldt udbetalt.

Din ordre vil blive sendt fra vores centrallager i Ljungskile. Ændringer og tilføjelser skal foretages, før dine ordrer behandles og sendes fra os. Hvis du opdager eventuelle unøjagtigheder på din ordre, er det derfor vigtigt, at du straks kontakter os for at ændre ordren, hvis det er muligt.

I tilfælde af åbenbare fejl (f.eks. Forkert pris, trykfejl mv.) Forbeholder vi os ret til at rette fejlen bagefter. Hvis du ikke er tilfreds med vores korrektion, har du naturligvis ret til at annullere ordren. Vi forbeholder os også ret til ikke at bestille i tilfælde, hvor varerne er udsolgt, hvis det maksimale antal pr. Kunde overskrides eller i tilfælde af tekniske fejl.
 

 

2. Priser og betalingsmetode

Alle priser er angivet eksklusive moms, afhængigt af hvordan du har valgt at vise dem. Eventuelle gebyrer for forsendelses- og betalingsmetoder kan være gældende, hvilket i sådanne tilfælde fremgår af kasseapparatet. Når en ordre er blevet bekræftet, kan prisen kun ændres på grund af omstændigheder, som vi ikke har (f.eks. Krig, naturkatastrofer osv.) Og åbenbare fejl i den angivne pris.

 

Vi tilbyder følgende betalingsmuligheder:

 

Kortbetaling - Udfør dit køb ved hjælp af VISA eller Mastercard. Når du har bekræftet dit køb ved kassen, får du kortoplysninger for at afslutte betalingen. Transaktionen sker med SSL-kryptering, hvilket betyder, at ingen uautoriseret person kan se dine data.

 

 

 

 

virksomhedsfaktura - Med en faktura konto får du en stående kredit hos IMAS og kan nemt foretage dine køb på faktura via hjemmesiden, mail, telefon. Ved forsinket betaling betales renter på forsinket betaling på udestående beløb med otte (8)% + gældende referencerenter (tidligere rabat) pr. Måned. Betalingsperioden er ti (10) dage netto, medmindre andet er aftalt.
 

 

3. Leveringsoplysninger

Leveringstiden bestemmes af den fragtmetode du vælger ved kassen. Hvis du vælger Gratis forsendelse, er leveringstiden 3-5 dage. Varer, der ikke er på lager, men skal bestilles hos leverandøren, har en længere leveringstid.

Hvis din bestilte vare er udsolgt, forbeholder vi os ret til at sende et tilsvarende produkt. Dette gælder for eksempel tilbehør som ledning mv. Hvis du ikke er tilfreds med erstatningsproduktet, har du fuld ret til retur uden ekstra omkostninger.

Skulle et af de produkter, du bestilte, have en betydeligt længere leveringstid end andre produkter på din bestilling, kan vi i nogle tilfælde dele ordren. Du behøver aldrig betale mere end den oprindelige fragtpris.

Vi er ansvarlige for transportrisikoen, når vi sender noget til dig, hvilket betyder, at vi vil erstatte dig gratis med en ny vare i tilfælde af forsendelsesskader eller forsinket forsendelse. I tilfælde af tilbagevenden til os er du kunden af ​​transportrisikoen.

For pakkede pakker med en råvare værdi under SEK 500, fakturerer vi SEK 195, for uudløsede pakker med en råvareværdi på over 500 kr., Vil vi fakturere 395 kr. Til dækning af de afholdte omkostninger. Derfor skal du altid hente dine ordrer inden for 14 dage fra det tidspunkt, hvor pakken ankommer til posthuset.

Vi tilbyder følgende forsendelsesmuligheder:

 

Letter / Letter - For ordrer med mindre vægt og volumen. Din ordre leveres direkte i postkassen eller postkassen. Hvis forsendelsen er for stor, vil postvæsenet enten ringe eller forlade en anmeldelse, så du kan afhente levering på nærmeste posthus.

Ombudsmand levering - Din ordre er leveret til virksomhedens nærmeste postagent. Du modtager en besked via enten SMS eller post-avi. Vi anbefaler, at du udfylder mobilnummeret til SMS-besked ved kassen for den kortest mulige leveringstid. For at kunne indløse pakken er det påkrævet, at buddet indeholder et gyldigt ID. En postpakke forbliver hos postvæsenet i 14 dage fra ankomstdatoen.

Forretningspakke - Levering er til registreret firmaadresse på hverdage mellem kl. 08.00-18.00. Ingen anmeldelse finder sted før. Hvis ingen er til stede, der kan modtage leveringen, leveres en avi, og forsendelsen kan derefter hentes fra PostNords agent.

Pallet - Tungere og større varer / ordrer leveres på paller, som finder sted på firmaets adresse på gadeplan, weekendfri hverdagstid (08-17). Tiderne kan variere afhængigt af det sted, hvor leveringen skal foretages. For mere information kontakt PostNord på nummer 0771-33 33 10. PostNord vil kontakte dig for at give besked om den relevante leveringsdato og den omtrentlige tid. Derfor skal du registrere det passende telefonnummer, som PostNord kan nå dig om dagen. Hvis du vil gå glip af den reserverede tid, kan du kontakte PostNord på 0771-33 33 10 for at bestemme en ny afrejsedag. PostNord har derefter ret til at opkræve dig for de afholdte omkostninger. For særlige forhold henvises til postnord.se

 

4. Transportskader

Hvis varen er forsendt beskadiget på leveringstidspunktet, beder vi dig omgående at rapportere det til os. Synlig skade skal rapporteres senest 3 dage efter modtagelse og skjult fragtskade inden for 7 dage. Hvis du opdager en skade på kartonen på leveringstidspunktet, kan du nægte at acceptere varerne, forudsat at du endnu ikke har modtaget kvitteringen. For at klagen over PostNord skal håndteres korrekt, skal du gemme emballagen, adressekortet og enhver pallet, der fulgte med det forsendelsesskadede produkt.

Force Majeure

IMAS er ikke ansvarlig for skader eller forsinkelser på grund af lovligt betalingsmiddel, regeringshandlinger, mobilisering, krigshændelse, beslaglæggelse, valutarestriktioner, systemfejl, fejl eller begrænsninger af leverancer fra underentreprenører, strejke, lockout, boykot, blokade eller andre lignende omstændigheder, der enten forhindrer eller hæmmer IMAS opfyldelse i en sådan grad, at det ikke kan gøres undtagen for unormalt høje omkostninger.

 

5. Garanti *

IMAS giver 1 års garanti til erhvervskunder. I tilfælde hvor producenten giver en længere garanti, får du selvfølgelig samme garantilængde. Forbrugsstoffer og tilbehør som kabler, stik og ladere følger producentens garanti, som kan være kortere end et år.

Garantien gælder for fejl, der opstår i garantiperioden. Garantien gælder ikke for fejl, der opstår under eller efter din egen ændring af produktets funktion og udseende, såsom ombygning, opgradering eller anden konfiguration af produktet.

Bemærk Garantien gælder ikke for virksomhedskøb.

Teknisk support

For teknisk support har IMAS ret til at henvise kunder til tredjepartsvirksomheder til betalingsstøtte eller til respektive produktproducenter. Bemærk venligst, at supporten kan være på engelsk til nogle producenter og kun via kontakt via e-mail eller hjemmeside.

* I tilfælde af en separat aftale med en garantiaftale gælder fortolkningsretten.

6. Åben køb og returnering *

Vi tilbyder virksomheder 10 dages åbent køb i tilfælde af ubrudt emballage.

Åben køb gælder ikke for ordrevarer, der ikke er medtaget i det normale interval.

Tilbagekøb / returnering anvendes ikke uden godkendelse af IMAS. Hvis du ønsker at bruge dit åbne køb, bedes du informere os så hurtigt som muligt.

Hvordan returnerer jeg mit emne?

Kontakt support@imas.se og oplys at du har til hensigt at returnere. Når du bruger åbne indkøb, er du kunden for returforsendelsen. Andre omkostninger, som omkostningerne ved varerne og fragt fra os til dig, vil ikke blive refunderet. IMAS vil ikke indløse pakker mod kontanter ved levering. Vi anbefaler, at du returnerer forsendelsen på en måde, der gør, at forsendelsen kommer frem til vores returadresse.

Retur adresse:

IMAS

Vällebergsvägen 19

459 30 Ljungskile

Software

Kunden modtager ikke nogen anden ret end hvad der er inkluderet i licenser eller særlige betingelser, der følger med den respektive software. Softwaren må kun anvendes i overensstemmelse med vilkårene i de ledsagende licensvilkår.

* Når der underskrives særskilt med vilkår vedrørende åbent køb og retur, er det med fortrinsret til fortolkning.

 

6. Fortrolighed

Beskyttelse af personlige oplysninger, personlige oplysninger og markedsføring Når du handler hos os, indtaster du personlige oplysninger som navn, adresse, e-mail-adresse, telefonnummer og i nogle tilfælde endda virksomhedsidentifikationsnummer. Vi har brug for denne information til at levere produktet til dig, men også til at håndtere garantisager eller forsikring. Organisationsnummer er påkrævet for enhver kreditrapport og ved underskrivelse af forsikring. Vi er personoplysninger, IMAS AB 556723-9552, Vällebergsvägen 19, 45930 Ljungskile, der behandler personoplysninger i overensstemmelse med Personoplysninger Act (1998: 204). Behandling af dataene (herunder, hvor det er relevant, firmanumre) kan udføres af os eller af en af ​​vores partnere. Formålet med denne behandling er at kunne opfylde vores forpligtelser over for dig som kunde, for at informere om tilbud og nyheder. Personoplysningerne behandles også inden for rammerne af markedsanalyser og kundeanalyser, som danner basis for markedsføring, metode og forretningsudvikling og for at fuldføre, hvad der kræves af os i henhold til loven. Ved at acceptere vores købsbetingelser accepterer du at blive kontaktet af os til markedsføringsformål. Kontakt kan ske via mail, SMS, postforsendelse eller på andre måder. IMAS stræber efter at tilbyde dig bedre og mere personlige tilbud som kunde. Det betyder, at vi kan bruge særlige kriterier som grundlag for markedsføring, såsom købsstørrelse, købsfrekvens, køb af et bestemt sortiment eller vare, køb i en bestemt salgskanal mv. Vi kan også supplere kundeoplysninger for at tilbyde god kundeservice. For at opretholde et godt serviceniveau til dig som kunde dokumenterer vi al kundekommunikation. Du har ret til at få adgang til disse oplysninger på forespørgsel. Hvis oplysningerne viser sig at være ukorrekte, ufuldstændige eller på anden måde irrelevante, er det vores ansvar at tage korrigerende foranstaltninger. Som kunde kan du modsætte sig dine oplysninger, der bruges til markedsføringsformål, hvorved IMAS forpligter sig til at indføre en såkaldt reklamelås. Ansøgning om reklame lås er gjort til support@imas.se 10. Kontakt og anden information Links på imas.se giver dig mulighed for at forlade ima's server. De tilknyttede websteder kontrolleres ikke af os og imas har derfor intet ansvar for indholdet af disse websteder. Vores kontor er beliggende i Ljungskile på følgende adresse: Integrerede marketing & analysesystemer Sverige AB (556723-9552) Vällebergsvägen 19 45930 Ljungskile

SITEMAP
KONTAKT
SOCIALT
  • Black LinkedIn Icon
  • Black Facebook Icon

th@imas.net

+46 734 11 62 90

 

IMAS ApS

Ravnsøvej 7

8240 Risskov, Danmark

© 2019 Integrated Marketing & Analysis Systems Sweden Aps

Preferred Partnerdekal 2018-nomargins.jp