Image by Ryoji Iwata

Hvorfor People Counting? 

People Counting for begynderen og den opdagelsesrejsende

På denne side bruger vi det engelske udtryk People Counting, som er det samme som besøgstælling. Vi vil gennemgå nogle grundlæggende ting, som er gode at vide, når du begynder at tælle besøgende og kunder. Vi vil se på et par af de nyeste muligheder inden for People Counting og foreslår dybdegående læsning på vores side, for eksempel en gratis guide til dig, der vil tage besøgstælling og salget til næste niveau i din butik.

Image by Febiyan
Image by Markus Spiske

Formålet med People Counting

Hovedformålet med People Counting er at forstå den aktuelle situation og forsøge at forbedre den. Hvis du for eksempel ikke kender det faktiske antal besøgende, og hvornår de besøger, bliver du tvunget til at spekulere og gætte. "Min fornemmelse siger mig, at der var mange besøgende i dag", "Vi har flere kvitteringer, derfor må vi have haft flere besøgende". Det kan være sande udsagn, men kan du bevise det?

People Counting handler om at vide, hvornår og under hvilke omstændigheder du modtager besøgende.

Guide: Konverter besøgende til kunder

Flow af besøgende til byer og bygninger

Mulighederne med People Counting

"The sky is the limit", er måske et forældet koncept for nogle?! Det synes vi ikke, når vi taler om People Counting og alle de muligheder, der er for detailbutikker og offentlige aktører, der gerne vil skabe en bedre besøgsoplevelse. I takt med at ny teknologi udvikler sig, skabes der hurtigt nye muligheder for, hvad man kan måle. I dag kan en butik, et indkøbscenter eller et shoppingcenter dække alle områder, spore besøgendes bevægelsesmønstre, udløse forskellige begivenheder, for eksempel ved at bruge AI-teknologi til at vise tilpassede beskeder, afhængigt af, hvem der passerer, f.eks demografi og skelne mellem voksen og barn på den besøgende/passerende .

Image by Emily Morter

"Udvikling kræver et åbent sind"

Det er noget, vi lærer i skolen, og noget, der hele tiden gentages, når man forsker. Det er lige meget, om du er fysiker, der studerer partikler eller driver en butik - nøglen til langsigtet succes er en åben og videnskabelig tilgang. Du skal være opmærksom på den aktuelle situation for at kunne drage konklusioner om, hvorvidt de ændringer, du har foretaget eller ønsker at foretage, har effekt. Skabte den seneste marketingskampagne flere besøgende eller større flow? Steg antallet af købstransaktioner, da vi øgede vores arbejdsstyrke?

Uanset om du er avanceret bruger eller nybegynder, skal den videnskabelige tilgang altid indgå, når du arbejder med People Counting. Uanset om den information/data du indsamler er "dårlig" eller "god" for din virksomhed lige nu, er den der og vil være nyttig, når du skal træffe nye beslutninger.

Se denne video og se nogle af de tilgængelige muligheder.

Fordele, People Counting

  • Mål og forbedr din forretning med People Counting for at øge kundetilfredsheden og effektiviteten i butikken

  • Spor bevægelsesmønstre, opholdstid, samtalehastighed osv. for en dybere besøgsanalyse

  • Når du har relevante og nøjagtige data, øges grundlaget for at træffe korrekte beslutninger

Image by Febiyan
Help Center

Vi tilbyder People Counting som en service

Alt hardware er inkluderet i en fast månedlig pris. Vi forsyner dig med den nyeste teknologi og sikrer, at alt er sat rigtigt op, så du kan fokusere på din kerneforretning. Ønsker du at købe hardwaren er det naturligvis også muligt – til attraktive priser

Ingen bindingstid, du bestemmer selv, hvornår du ønsker at afslutte kontrakten.

Vi tilbyder altid

  • People Counting med personlig service og support

  • Vi arbejder i små fleksible teams, og når der er behov for support og service, er vores supportteam klar til at hjælpe dig med det samme

  • Support på det lokale sprog.

  • Langsigtede relationer. Vi har hjulpet virksomheder og intuitioner med at indsamle besøgsanalyser i over 30 år. Læs mere her.

For dem, der vil læse mere: Konverteringsraten er et af de vigtigste nøgletal for en butik – sådan beregner og forbedrer du konverteringsraten

KONTAKT OS I DAG

Du er velkommen til at booke en præsentation, et møde eller stille et spørgsmål.

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Hos os kan du købe en besøgstæller eller få et abonnement med et fast månedligt ydelse, hvor alt er inkluderet, så du nemt kan lave besøgsanalyser, uden bindingsperiode eller opstartsgebyr.

person.png
Xovis besöksräknare_IMAS.png

International tilstedeværelse

Med over 30.000 installationer og flere hundrede kunder spredt over hele Europa og Sydøstasien har vi etableret stærke relationer til vores kunder og leverandører. Hovedkontoret for vores nordiske aktiviteter er i Sverige, hovedkontoret for Europa ligger i Tyskland og for Syd-Sydøstasien i Thailand.

30 000+
INSTALLATIONER

KONTAKT OS I DAG

Du er velkommen til at booke en præsentation, et møde eller stille et spørgsmål.