top of page
Image by Ryoji Iwata

fordele People Counting 

Her gennemgår vi fordelene ved people counting, eller besøgstælling som det hedder på dansk, Hvorfor du skal bruge persontælling og tilgængelige tjenester, som vi tilbyder.

Formålet med people counting

Hovedformålet med people counting er at bruge besøgsdata til at identificere afvigelser og foretage ændringer, der i sidste ende skaber forbedringer.

Hvis du for eksempel ikke kender det faktiske antal besøgende, før du foretager en ændring, kan du ikke bagefter fortælle, om det førte til flere eller færre besøgende.

Det er enkelt, men mange gange glemmer du dette og er helt nødt til at stole på andre data, der ikke er baseret på statistik med høj nøjagtighed.

Med besøgstælling kan du øge besøgsoplevelsen og/eller få flere besøgende til at blive købende kunder.

Image by Febiyan
Shopping på readagen

Nogle af fordelene ved besøgstælling

  • Måle og forbedre din virksomhed med besøgsdata for at øge besøgendes oplevelse og din bundlinie
     

  • Ved hjælp af bevægelsesmønstre, opholdstid m.m. får du data om, hvilke områder/veje der er populære og benyttede
     

  • Kombiner salgsdata og besøgsdata for at optimere butikken, brug fx butikkens konverteringsrate (læs mere om det her)
     

  • Øg dit kendskab til de besøgendes demografi, andelen af kvinder og mænd og andelen af voksne og børn. Du kan også finde ud af, hvor mange af de besøgende, der kommer som en gruppe, hvor man normalt betaler, mange gange en familie med små børn.
     

  • Det er nemmere at træffe rigtige beslutninger, når statistik med høj nøjagtighed er tilgængelig

 

Mulighederne med People Counting

"The sky is the limit", er måske et forældet koncept for nogle?! Det synes vi ikke, når vi taler om People Counting og alle de muligheder, der er for detailbutikker og offentlige aktører, der gerne vil skabe en bedre besøgsoplevelse. I takt med at ny teknologi udvikler sig, skabes der hurtigt nye muligheder for, hvad man kan måle.

 

I dag kan en butik, et indkøbscenter eller et shoppingcenter dække alle områder, spore besøgendes bevægelsesmønstre, udløse forskellige begivenheder, for eksempel ved at bruge AI-teknologi til at vise tilpassede beskeder, afhængigt af, hvem der passerer, f.eks demografi og skelne mellem voksen og barn på den besøgende/passerende .

Image by Filip Rankovic Grobgaard

FINDE UD AF

Antal besøgende

 Hvornår og hvor besøgene finder sted

Demografi og kpi´er

"Udvikling kræver et åbent sind"

Det er noget, vi lærer i skolen, og noget, der hele tiden gentages, når man forsker. Det er lige meget, om du er fysiker, der studerer partikler eller driver en butik - nøglen til langsigtet succes er en åben og videnskabelig tilgang. Du skal være opmærksom på den aktuelle situation for at kunne drage konklusioner om, hvorvidt de ændringer, du har foretaget eller ønsker at foretage, har effekt. Skabte den seneste marketingskampagne flere besøgende eller større flow? Steg antallet af købstransaktioner, da vi øgede vores arbejdsstyrke?

Uanset om du er avanceret bruger eller nybegynder, skal den videnskabelige tilgang altid indgå, når du arbejder med People Counting. Uanset om den information/data du indsamler er "dårlig" eller "god" for din virksomhed lige nu, er den der og vil være nyttig, når du skal træffe nye beslutninger.

Se denne video og se nogle af de tilgængelige muligheder.

Opsummeret people counting

Takket være people counting kan du finde informationer som antal besøgende, hvornår besøgene finder sted, hvor besøgene finder sted, konverteringsrate og hvordan demografien ser ud blandt dine besøgende med mere....
 

Ved at bruge disse oplysninger, kan du spore og identificere uregelmæssigheder og se, hvorfor antallet steg eller faldt. Du træffer bedre beslutninger ved hjælp af statistik.

Image by Febiyan
Onlinelagerarbetare

Analysetjenester Retail

Hvor mange mennesker passerer uden for butikken, hvor mange går ind og hvor mange procent foretager et køb? Det kan du nemt finde ud af.

Analysetjenester Retail

Hvor mange mennesker passerer uden for butikken, hvor mange går ind og hvor mange procent foretager et køb? Det kan du nemt finde ud af.

Image by Kristian Egelund

KONTAKT OS I DAG

Du er velkommen til at booke en præsentation, et møde eller stille et spørgsmål.

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Hos os kan du købe en besøgstæller eller få et abonnement med et fast månedligt ydelse, hvor alt er inkluderet, så du nemt kan lave besøgsanalyser, uden bindingsperiode eller opstartsgebyr.

person.png
Xovis besöksräknare_IMAS.png

International tilstedeværelse

Med over 30.000 installationer og flere hundrede kunder spredt over hele Europa og Sydøstasien har vi etableret stærke relationer til vores kunder og leverandører. Hovedkontoret for vores nordiske aktiviteter er i Sverige, hovedkontoret for Europa ligger i Tyskland og for Syd-Sydøstasien i Thailand.

30 000+
INSTALLATIONER

KONTAKT OS I DAG

Du er velkommen til at booke en præsentation, et møde eller stille et spørgsmål.

bottom of page