top of page

IMAS Group hjælper Søstrene Grene med analyse af besøgsdata

Søstrene Grene har i 2023 fået hjælp af IMAS Group til at indsamle og analysere besøgsdata for alle sine butikker. Nu hvor året er ved at være slut, benyttede vi lejligheden til at veksle et par ord med Niklas Holz hos Søstrene Grene, som blandt andet fortæller, at ”vi som kunde bliver taget meget seriøst og supporten er proaktiv, positiv og altid hurtig.” 

 

Læs om, hvordan IMAS Group og Søstrene Grene sammen har opbygget et tæt samarbejde og på den måde fundet en succesfuld måde at styre butikkernes besøgsdata på. 



Det hele startede med, at Søstrene Grene ville finde ud af, om de havde den bedst tilgængelige løsning på markedet til indsamling af besøgsdata. Efter anbefalinger fra kolleger kom Niklas for første gang i kontakt med IMAS.

-Vi ledte efter en konkurrencedygtig løsning med et højt serviceniveau. Vi ville ikke for meget - men samtidig ikke for lidt, siger Niklas Holz, der arbejder som International Business Developer hos Søstrene Grenes Import A/S.

Et samarbejde præget af pålidelighed og ydmyghed

Tidligt i forløbet stod det klart, at IMAS ville gå mange kilometer for at opnå et samarbejde med Søstrene Grene.

- Jeg forstod, at IMAS rigtig gerne ville samarbejde med os, men samtidig solgte de sig ikke for meget. For os var det vigtigt at få en partner, der fremstod som både pålidelig og ydmyg. IMAS lovede ikke for meget, og de har leveret mere end vi forventede.

Niklas fortæller, at samarbejdet i 2023 har været præget af tålmodighed og stor forståelse for hinanden, et samarbejde der er blevet muliggjort takket være en god aftale for begge parter.

-IMAS ønskede virkelig at forstå vores behov, og jeg kan kun sige, at den daglige support og levering fra Torben Aksel Sørensen, David Kern Sloth og deres støtte hos IMAS er uden sidestykke. Vi som kunder bliver taget meget seriøst og supporten er proaktiv og omgående.

Konkurrencedygtig løsning

På spørgsmålet om, hvilke ydelser og hvilken type ydelse IMAS har leveret til Søstrene Grene, svarer Niklas, at de har fået en konkurrencedygtig løsning.

- IMAS er åben for nye løsninger og ser muligheder, uanset om det er et nyt dashboard i Xperio, ophæng i butik, leverancer, forudbestilling mm. De foreslår også nye projekter, og igen uden at overdrive – de leverer proaktiv kundeservice, som giver ro i sindet. IMAS er på forkant, men uden at presse på.

Store vækstambitioner for Søstrene Grene

Afslutningsvis, vil du anbefale IMAS til andre?


- Ja, uden tvivl. Søstrene Grene har store vækstambitioner og den rejse er IMAS med på.


- Ved udgangen af 2023 når vi op på 280 fysiske butikker og IMAS vil fortsætte med at være en stærk samarbejdspartner på vores videre rejse, siger Niklas Holz hos Søstrene Grene.

Om IMAS Group

Ved at bruge den nyeste teknologi og ekspertise inden for indsamling af intelligente besøgs- og salgsdata, sætter IMAS Group kunderne i stand til at træffe informerede beslutninger. IMAS Group har en global tilstedeværelse med kontorer i Europa, Indien og Sydøstasien.

Om Søstrene Grene

Søstrene Grene er en dansk familieejet detailkæde, der blev grundlagt i 1973, og kæden har i dag 280 butikker på 16 markeder på tværs af Europa.



bottom of page