Lige nu får vi en masse spørgsmål om at kunne indsamle besøgsdata ved arrangementer. Udstillere og arrangører anerkender vigtigheden af at indsamle nøjagtige data om besøgendes adfærd ved begivenheder, alt sammen for at træffe informerede beslutninger om deres messestand og fremtidige begivenhedsstrategi.
Som eventspecialist ved du, at udstillinger og messer er gode muligheder for at fremvise dit brand, skabe kontakt til potentielle kunder og netværke med branchefæller. Men hvordan finder man på en enkel måde ud af, hvor mange besøgende standen får, og hvor mange nye kontakter der skabes?
Maksimer afkastet af din begivenhedsinvestering
Med besøgsdata mener vi antallet af personer, der besøger din stand eller udstillingsområde under et arrangement. Ved at opsamle disse data kan du få værdifuld indsigt i dine besøgendes adfærd, hvilket kan hjælpe dig med at optimere din stands ydeevne og øge dit ROI.
Hos IMAS tilbyder vi et smart besøgstællesystem, der præcist sporer besøgendes bevægelser og indsamler værdifulde besøgsdata. Med vores teknologi kan du måle, hvornår de fleste besøg forekommer, hvor længe de bliver, hvor mange procent der indtastes, endda demografiske data som mænd og kvinder.
En af de vigtigste fordele ved at indsamle besøgsdata er, at det giver dig mulighed for at skræddersy dine budskaber og tilbud. Hvis du for eksempel bemærker, at din stand oplever mest trafik på et bestemt tidspunkt på dagen, kan du justere dit personaleniveau eller planlægge en særlig begivenhed, så den falder sammen med tidspunktet for det højeste antal besøgende.
Optimer dit arrangement med besøgsdata
Det kan også være, at du bemærker, at dine besøgende bruger meget tid på din stand, men at du trods dette ikke får nok nye kontakter. Ved at bruge besøgsdata kan du foretage justeringer og derefter måle den effekt ændringerne havde.
Udover at optimere din stands ydeevne, kan indsamling af besøgsdata også hjælpe dig med at træffe informerede beslutninger om fremtidige begivenheder. Ved at analysere dine besøgendes data kan du identificere tendenser, forstå din målgruppes behov og træffe datadrevne beslutninger om, hvilke arrangementer du skal deltage i, og hvordan du allokerer dine ressourcer.
Opsummeret
Hvis du leder efter måder at tage dine messestande til det næste niveau og tiltrække flere besøgende, så overvej at investere i et besøgsoptællingssystem. Med statistisk indsamlet information lige ved hånden, kan du optimere din stands ydeevne, øge dit ROI og træffe informerede beslutninger om din fremtidige eventstrategi.
Vi har ingen bindingsperiode eller skjulte opstartsgebyrer, læs mere om vores system her
Comments