Serviceminded IT Driftskonsulent / Supporter

Opdateret: 19. jan.

Stillingen er besat. Tak til alle der har ansøgt.

/Team IMAS


Brænder du for at yde service og support af høj kvalitet i en afvekslende hverdag? Er du klar til at tage ansvar samt blive en del af et globalt firma´s nystartede danske afdeling?

Serviceminded IT Driftskonsulent / Supporter, IMAS Group

IMAS Group hjælper storcentre, detailbutikker, smart cities, lufthavne og offentlige institutioner mv. med at indsamle og forstå værdifuld information om besøgende og kunder. Oplysninger indsamles fra kundetællere, Wi-Fi samt andre informationskilder; og data er tilgængelige i vores egenudviklede cloud-løsning.


Vi er en virksomhed med omkring 50 ansatte, og med en stærk lokal tilstedeværelse på flere markeder rundt om i verden. Seneste kontor er placeret i Middelfart, hvor dine pt. to kolleger har ansvaret for det danske marked.


I over 30 år har vi hjulpet Retail og offentlige aktører med at indsamle data og information, så vores kunder kan lave værdiskabende analyser baseret på høj datakvalitet.


Den måske vigtigste ingrediens for vores succes er en kultur, hvor service, teamwork og støtte belønnes, og at lokale beslutninger er stærke. Vi synes simpelthen, det er sjovt at hjælpe vores kunder, og vi ved vores løsning giver kunderne værdi.


Arbejdsopgaver:

Som vores nye kollega bliver du en del af et skandinavisk supportteam og med base i Middelfart. Du får bl.a. ansvaret for support og konfiguration af vores danske kunders løsninger. Du vil få en afvekslende og spændende hverdag præget af mange forskelligartede opgaver. Blandt dine primære arbejdsopgaver kan nævnes:


  • 1st og 2nd level support og monitorering af systemer med høj vigtighed for brugerne.

  • Løse sager af forskellig teknisk art online (og i mindre grad on-site).

  • Konfigurere og igangsætte kundespecifikke løsninger.

  • Hjælpe og rådgive kunder

Du vil få gode muligheder for at tilegne dig teknisk viden, og på sigt vil du få mulighed for at udvide dine ansvarsområder i stillingen.


Om dig Vi forventer, at du er stærkt serviceminded og kan begå dig naturligt i en teknisk og udadvendt rolle med en stor kontaktflade (både telefonisk og skriftligt).


Derudover forestiller vi os, at du:

  • Er nyuddannet eller har et par års erfaring inden for IT-support

  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund eller tekniske interesser og kundskaber.

  • Taler og skriver dansk flydende, og gerne besidder gode engelskkundskaber.


Vi tilbyder En fleksibel arbejdsplads med mulighed for ugentlige hjemmearbejdsdage. Vi prioriterer en sund work life balance.

Nødvendig oplæring så du får succes med dine ansvarsområder Lønpakke der matcher dine kvalifikationer, herunder pensionsordning Sociale arrangementer lokalt og regionalt. Medvirke til at skabe og forme kulturen på det danske kontor.


Send os en ansøgning Send dit CV og en motiveret ansøgning til Torben Sørensen på tas@imas.net Har du ikke fået svar på alle dine spørgsmål, så er du velkommen til at skrive til tas@imas.net eller ringe på +45 3116 4868 Vi afholder løbende samtaler indtil den rette profil er fundet, og forventer første arbejdsdag 1. februar eller 1. marts 2022