BabySam indsamler besøgs- og salgsdata i 30 butikker

Danmarks største babyvarekæde, BabySam, vil bruge IMAS fleksibelt besøgstal for at optimere besøgsoplevelsen i sine 30 butikker. Besøgsdata kan bruges til at se antallet af besøgende for alle butikker, og salgsdata kan bruges til at vide hvor mange besøgende, der konverterer til kunder.

Brug af butikskonverteringsrate til at forudsige salg

Når du kombinerer butikkens salgsdata med besøgsdata, får du butikkens konverteringsrate. KPI'en er en af de mest brugte og hjælper med at skelne mellem besøgende og kunder på en meget enkel måde.


Du kan læse mere om detail-KPI'er her.


Om BabySam

BabySam blev etableret i 1973 og er Danmarks største og mest innovative kæde for babyudstyr med et landsdækkende netværk på 30 detailbutikker, samt institutionssalg og webshop.


Om IMAS Group

IMAS hjælper og støtter storcentre, detailbutikker, ”smart cities”, lufthavne og offentlige institutioner (plus mange flere), indsamler og forstår værdifuld information om besøgende og kunder. Oplysningerne indsamles fra persontællere, besøgstrafik, ERP'er eller andre informationskilder.