top of page

Forvandling af et indkøbscenter med besøgsdata: Seemaxx's Outlet Center-rejse

I dette interview forklarer Christine Glasow hos ejendomsselskabet Kintyre, hvordan Seemaxx Outlet Center i Bodensee, Tyskland bruger besøgsdata indsamlet med hjælp fra IMAS Group. Takket være installationen af besøgstællere ved alle butiksindgange har Seemaxx forbedret kommunikationen med lejerne og skabt en dybere forståelse for, hvordan hver enkelt butik klarer sig. Derudover har integrationen af daglige nøgletal, såsom omsætning og antal transaktioner, i IMAS analyseplatform Xperio strømlinet deres processer og sparer dem for flere timer om ugen.

Læs om, hvordan Seemaxx bruger de indsamlede oplysninger til at forbedre kundeoplevelser og indkøbscentereffektivitet.


Hvordan besøgsdata ændrer shoppingcentrets kommunikation med lejere

Christine Glasow har rollen som centerleder hos Seemaxx, og hun fortæller, at Seemaxx i de første 15 år udelukkende var afhængig af at indsamle besøgsdata ved hovedindgangene. Men i 2023 skete der en ændring i den sag, da centret valgte at installere persontællere ved alle butikkernes indgange. Det betyder, at du nu kan gøre brug af information, der tidligere var utilgængelig.


- Oplysningerne om, hvordan hver enkelt butik bidrager til det samlede centerbesøg, er afgørende for kommunikationen med lejerne og giver os mulighed for at evaluere vores lejeres præstationer og effektivt identificere personale- eller serviceproblemer i butikkerne, siger Christine.


Giver lejere adgang til alle data

For Seemaxx er engagement, gennemsigtighed og samarbejde afgørende for, at forholdet til lejerne fungerer. Christine fortæller, at IMAS Xperio-portalen letter adgangen til data for alle butiksejere og lejere, hvilket betyder, at hver lejer kan få adgang til deres egne data via Xperio-platformen.


- Vi er meget glade for, at IMAS har givet hver enkelt butik eksklusiv adgang til den brugervenlige Xperio-platform.


Styrken ved KPI-integration i et indkøbscenter

Ud over indsamlingen af bøgedata har Seemaxx taget sin analyse til næste niveau. Lejere bidrager nu aktivt ved at dele deres daglige nøgletal i Xperio. Disse nøgletal omfatter vigtige målinger såsom omsætning, antal transaktioner og solgte varer.


- Oplysningerne bruges til omfattende analyser, såsom generelle præstations- og produktivitetsmål, siger Christine.


Xperio: Strømlining af processer og effektivitet hos Seemaxx

En vigtig egenskab ved Xperio-portalen er evnen til at strømline og automatisere komplekse dataprocesser. Før Seemaxx integrerede IMAS-løsninger, indtastede Seemaxx lejernes KPI'er manuelt i Excel.


- Med implementeringen af Xperio er denne proces blevet voldsomt optimeret, hvilket sparer os for 3-4 timers manuel dataindtastning hver uge og reducerer administrative byrder.


Forbedret forhold til lejere

Seemaxx' rejse med IMAS har ikke kun effektiviseret centrets drift, men har også haft en positiv indflydelse på forholdet til lejerne.


- Vores lejere sætter pris på platformens enkelhed og effektivitet, som også har reduceret den administrative byrde for dem.


"Vi er meget tilfredse med IMAS support"

Christine fremhæver IMAS' kundeservice og den ydede support.

Samarbejdet med IMAS har været præget af tilpasningsevne og et stærkt ønske om at tilpasse sig Seemaxx' specifikke krav.


- Vi er meget tilfredse med IMAS support - Mr. Chaghouani og hans team er meget nemme at arbejde med og har så vidt muligt tilpasset sig vores krav. Kritik modtages med et åbent sind, og vi forsøger altid at finde praktiske løsninger på vores problemer, siger fru Glasow.


Opsummeret

Sammenfattende har Seemaxx' rejse med IMAS Group forbedret indkøbscentrets kommunikation med lejerne og centrets operationelle effektivitet. Integrationen af besøgstællere, gennemsigtig dataadgang, KPI-input og den brugervenlige Xperio-platform har tilsammen skabt et harmonisk og datadrevet indkøbsmiljø.


Om IMAS Group

IMAS Group er en leverandør af innovative besøgstælleløsninger, der giver byer, virksomheder og organisationer mulighed for at optimere driften, forbedre besøgendes oplevelser og drive vækst. Ved at bruge den nyeste teknologi og ekspertise inden for dataanalyse, sætter IMAS Group sine kunder i stand til at træffe beslutninger baseret på besøgendes data. IMAS Group har en global tilstedeværelse med kontorer i Europa, Indien og Sydøstasien.


Om Seemaxx Outlet Center Radolfzell

Seemaxx Outlet Center Radolfzell, beliggende nær Bodensøen i Tyskland, tilbyder et varieret udvalg af mere end 40 modemærker af høj kvalitet.


Om Kintyre

Seemaxx administreres af det tyske ejendomsselskab Kintyre. Kintyre blev etableret i 2009 med hovedkvarter i Frankfurt am Main og giver lokale og internationale investorer adgang til en fuldt integreret ejendomsplatform med fuld service til det tyske marked.


bottom of page